تهران ، خ ولیعصر، روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۱۷، ساختمان داستو، ط ۵، و ۲۲

علی تارات / مقالات فارسی مکانیزم اوزون / ایمنی و مزایای درمان درون وریدی مستقیم با اوزون (ازن – اوزن- ازون) تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی (DIV)
۳ دقیقه
(اوزون درمانی به روش آلمانی)-

ایمنی و مزایای درمان درون وریدی مستقیم با اوزون (ازن – اوزن- ازون) تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی (DIV)

آنچه می خوانید...

(اوزون درمانی به روش آلمانی)-

چکیده: روش اوزون(  ازن – اوزن- ازون ) درمانی درون وریدی مستقیم (تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی DIV) برای سالیان متمادی به عنوان روش درمانی جهت بسیاری از بیماری ها و علایم مورد استفاده است.

هیچ مورد آشکاری از آسیب های ناشی از این روش یا فقدان اثربخشی وجود ندارد و در حقیقت، در طول ۱۸ سال گذشته، تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی DIV بیش از ۱۶۰۰۰۰ بار در کلینیک  رابینس در کانادا  مورد استفاده قرار گرفته است و تقریبا هیچ عارضه جانبی ای برای ان گزارش نشده است.   این مقاله به بررسی سوء تفاهم هایی را که همراه با مزایای پروتکل روش Robins (اوزون درمانی متد آلمانی) برای تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی DIV  در مقایسه با Major Autohemotherapy  ماژور اوزن اتوهموتراپی (MAH) وجود دارد، به نمایش می گذارد.

هدف

هدف از این مقاله پرداختن به بسیاری از تصورات غلط و سوء تفاهم در مورد ایمنی پروتکل روش Robins برای تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی DIV  است که از دهه ۱۹۸۰ پیرامون منافع مربوط به استفاده از تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی DIV (اوزون درمانی با متد آلمانی ) مطرح بوده است. علاوه بر این، هدف نویسندگان ارائه یک روش و پروتکلی می باشد که ایمنی و اثر بخشی ان به اثبات رسیده است. این استدلال وجود دارد که احتمالا “روش و پروتکل رابینز” (اوزون درمانی با متد آلمانی) با روش  تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی DIVتنها راه ایمن و موثر جهت درمان  بسیاری از بیماری های خود ایمنی است و همچنین متد آلمانی کنترل پسوریازیس بهترین روش جهت کنترل این نوع بیماری است.

این پروتکل ها طی ۳۷ سال گذشته کامل شده اند و تغییرات مربوط به واکنش ها و نتایج آن ها انجام گرفته است.
حجم تجربه درمان های انجام شده به ما ثابت می کند که این روش (اوزون درمانی با متد آلمانی) کاملا کارا و موثر است و هیچ یک از عوارض  روشهای ایمنوساپرسیو را ندارد. متخصصین کلینیکی که در کلینیک با ما همکاری دارند بیش از ۱۶۰۰۰۰ تزریق مستقیم اوزن درون سیاه رگ محیطی DIV  را مورد بررسی قرار دادند. ماژور اوزن اتوهموتراپی MAH  ماژور اتو همو تراپی که یک روش سنتی است برای پنج سال اول در کلینیک اوزون ( ازن – اوزن- ازون- اوزون ) درمانی انجام گرفت که بر اساس این متد آلمانی بیش از ۴۵۰۰۰ مورد درمانی انجام گرفته است. شاید ما یک تجربه بالینی منحصر به فردی را در زمینه هر دو روش بهره گیری از اوزون( ازن – اوزن- اوزون- ازون ) در خصوص یک چنین تعداد زیادی در اختیار داشته باشیم. این امر به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم مواردی را در خصوص مزایا، خطرات و محدودیت های هر کدام بیاموزیم. همچنین من این احساس را دارم که این تعداد درمان جهت اثبات “موفقیت” در بی خطر بودن از واکنش های منفی به اندازه کافی قابل توجه است.
برای تسهیل در پیشبرد این مقاله، من فقط ۲۰۰۰ بیمار را در طول ۱۰ سال گذشته با میانگین ۷۰ جلسه درمان و در مجموع ۱۴۰۰۰۰ جلسات درمان انتخاب کرده ام.

دکتر علی تارات

اکسیژن و اوزون درمانگر (متخصص طب هایپرباریک)
- دانش آموخته دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
- دانش آموخته طب هایپر باریک تحت نظر دانشگاه اکسفورد در دانشگاه عالی پزشکی سنگاپور SGH 
- نویسنده ی دو کتاب با عناوین" اصول طب غواصی" و" مبانی طب هایپرباریک " 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *