تهران ، خ ولیعصر، روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۱۷، ساختمان داستو، ط ۵، و ۲۲

۴ دقیقه

دستگاه هیدرودرمی گالوانیک

آنچه می خوانید...

ویژگی های دستگاه هیدرودرمی گالوانیک  به همراه روغن ازوندار و ژل ازوندار جوانساز پوست کره ای

 _جوانسازی پوست رفع چین و چروک

 _پاکسازی سطح پوست

 _ آبرسانی عمیق به پوست

 _درمان جای آکنه و جای زخم ها

 _درمان لکه های قهوه ای روی پوست

_ رفع خطوط پوستی (خط خنده، خط اخم و…)

 _صفحه نمایش دقیق و دیجیتال تنظیم جریان یکنواخت، ایمن و دقیق

 _تنظیم استارت اتوماتیک گالوانیک و دزن

 _سه کاره گالوانیک، دزن و های فرکانس

 _محافظت اتوماتیک دستگاه در برابر اتصال گوی های گالوانیک


معرفی دستگاه هیدرودرمی گالوانیک جوانساز پوست کره ای

دستگاه هیدرودرمی گالوانیک، یک دستگاه بی نظیر برای مصارف  سالن داران و کلینیک های زیبایی است. دستگاهی جامع و کارآمد جهت از بین بردن  چین و  چروک های  پوست ، آبرسانی  و  جوانسازی  پوست های خسته و  شکسته  است . با  استفاده  از پروب های  این دستگاه جوان ساز  و  محصولات  ازوندار  پوستی  شاداب ، زیبا  و  جوان را  به  ارمغان  خواهید  آورد . دستگاه  هیدرودرمی  دیجیتال با محافظت جریان الکتریک ( Protection )  همراه  بوده `که  سطح ایمنی  و خدمات آن  را به حداکثر می رساند.

دستگاه هیدرودرمی دارای سه عملکرد اختصاصی و هشت پروب جانبی به شرح زیر است:

۱- گالوانیک یا آبرسانی که پوست را مرطوب و زیبا می نماید و به شاداب سازی  هر  چه  بیشتر  پوست  کمک  می نماید.  (Galvanic-Hydration)

دارای پروب گوی های غلطان برای  آبرسانی  پوست  صورت  و  گردن  و دست و پروب گوی دوشاخه برای آبرسانی دور  چشم ها و  جوان سازی پوست این ناحیه از صورت که بسیار آسب پذیرتر  از  دیگر  نواحی  صورت است، استفاده می شوند. 

۲- دزن یا پاکسازی عمیق پوست به وسیله ی پروب پاکسازی پوست  به بهترین شیوه امکان پذیر است که به عمیق ترین لایه های پوستی  نفوذ می کند  و  به  صورت  عمیق  جوش ها  و  آلودگی های  زیر  پوست  را ازپوست خارج می نماید. (Desinc)

۳- فرکانس بالا High Frequency
دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه کره ای دارای چهار  پروب  جهت  تقویت فولیکول های مو به همراه محصولات ازوندار ، برطرف کردن آکنه، پروب ویژه پوست گردن  و  دو  پروب قارچی شکل ماوراء بنفش (UV ) برای  ویتامینه  سازی  و  مادون  قرمز جهت برطرف کردن لکه های  پوستی می باشد.روغن ازون و ژل ازوندار جهت تقویت،رفع شوره،رفه ریزش مو،

رفع  خشکی ، سلامت  کامل  کف سر و مو  و… می شود  و  تمامی ناهماهنگی های مو و کف سر را برطرف میکند.

هیدرودرمی گالوانیزه چیست؟

امروزه برای درمان پیری پوست، هیدرودرم آبریژن، رواج زیادی  به نسبت سایر روشهای درمانی پیدا کرده است و یکی از بهترین و  مطمئن  ترین روشهای درمانی است.

روش هیدرودرم معمولا برای  آبرسانی نواحی صورت , گردن  و  قسمت بالای سینه مورد استفاده قرار می گیرد. اما می توان از این  روش برای صاف و جوان سازی پوست بدن نیز استفاده نمود. از  هیدرودرم  آبریژن  می توان  برای  هر  نوع  پوستی  استفاده  نمود . همچنین استفاده از این روش درمانی جوان سازی  پوست ، برای  انواع سنین ( پیر و جوان ) کاملا مناسب است . استفاده از این  روش درمانی هم برای آقایان و هم برای بانوان پیشنهاد می شود. 

از هیدرودرمی گالوانیزه برای درمان چه مشکلاتی استفاده می شود؟

برطرف کردن چین و چروک ها و پیری پوست یکی از  مهم ترین  مزایای  استفاده  از این دستگاه هیدرودرمی و محصولات ازوندار(روغن ازون،ژل ازوندار) است. 

از بین بردن آکنه و جای جوش ها نیز با استفاده از این دستگاه هیدرودرمی امکان پذیر است.

برای شادابی و روشن تر کردن پوست نیز می توانید به راحتی به  این  روش  درمانی اعتماد کنید و به شاداب و روشن شدن پوست کمک زیادی خواهد کرد. 

درمان لکه های رنگی یا نقطه های قهوه ای بر روی پوست با استفاده از لایه برداری پوست به وسیله ی این دستگاه و محصولات ازوندار صورت می پذیرد. 

هموار کردن  و هیدراته  کردن پوست  از دیگر  مزایای  استفاده  از این روش درمانی برای پوست است. 

تمامی درمان ها با استفاده ازروغن ازونه و ژل پروتئینی  ازون دار همچنین  آبرسانی  بدون درد و بی خطر است و همین امر سبب جذب هرچه بیشترمشتریان  می گردد. 

دکتر علی تارات

اکسیژن و اوزون درمانگر (متخصص طب هایپرباریک)
- دانش آموخته دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
- دانش آموخته طب هایپر باریک تحت نظر دانشگاه اکسفورد در دانشگاه عالی پزشکی سنگاپور SGH 
- نویسنده ی دو کتاب با عناوین" اصول طب غواصی" و" مبانی طب هایپرباریک " 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *