پلاسما اوزون تراپی با ترکیبات گیاهی غنی شده با اوزون

پلاسما اوزون تراپی به عنوان بهترین روش جوانسازی و ترمیم طبیعی پوست به کمک تغذیه کردن پوست با روغن های گیاهی خاص و مملو از ویتامین های محلول در چربی و مینرال های مورد نیاز پوست و با استفاده از پروتئین های گیاهی با منشا طب سنتی حاوی کلیه آمینو اسید های مورد نیاز پوست و ترکیبات آب رسان بسیار قوی همراه با اکسیژن رسانی به لایه های سطحی پوست که بزرگترین عامل کاهش فعالیت سلول های پوستی و تظاهرات پیری پوست است را برطرف میکند.

در پلاسما اوزون تراپی ضمن استفاده از ترکیبات روغن های گیاهی اساسی غنی شده با اوزون و پروتئین های غنی شده با اوزون که باعث افزایش نفوذ ترکیبات آب رسان به پوست میشوند ضمن القا اکسیژن به پوست با تجهیزات زیر باعث تحریک کلیه سلول های پوست از جمله

سلول های زایا و تولید کننده کلاژن که همان فیبروپلاست و سلول های ایمنی که مهم ترین و پیچیده ترین سلول های پوستی هستند که کلیه فرایند ترمیم پوست زیر نظر و به دستور سیستم ایمنی انجام میشود.

در این روش از دستگاه های زیر با روش های متفاوت استفاده می شود :

پلاسما اوزون تراپی

در این روش با استفاده از کارشناسان حرفه ای ابتدا بااستفاده از دستگاه بخور گرم اوزون ،پوست را هیدراته و اکسیژنه و اوزونه میکنیم سپس با روغن های فوق اشباع با اوزون با فرمول کاملا طبیعی و بر اساس دانش طب سنتی ایران زمین (حضرت ابوعلی سینا) و استفاده از تکنولوژی روز جهان و طی یک فرآیند کاملا منحصر به فرد ترکیبات گیاهی را در شرایط خاص و با افزودن مواد خاص به صورت فوق اشباع از اوزون غنی میکنیم.

اکسیژن فعال (اوزون)در این ترکیبات ضمن اکسیژن رسانی به سلول های پوستی و زایای پوستی با القای انرژی حیاتی خفته در اوزون باعث تحریک تکثیر سلولی در تمام سلول های پوست که به خوبی تغذیه شده اند می گردد.

با استفاده از لامپ بیوپترون نوعی لیزر و اشعه خاص باعث تحریک تمام سلول های پوستی و افزایش نفوذ پذیری دیواره سلولی تمام سلول های پوست از جمله لایه زایا و سلول های کلاژن ساز می شویم.

همزمان با استفاده از دستگاه پلاسما اوزون آرگون و هلیوم که با پروپ های ویژه ای انجام میگیرد باعث تولید اوزون در سطح پوست و از آن مهم تر تبدیل کلیه مولکول های اوزون محلول در مایعات بدن زیر پوست به عمق ۷ تا ۹ میلیمتر و با تبدیل اکسیژن درون سلولی به اوزون باعث ایجاد القای انرژی حیاتی به تمامی سلول های پوست می گردد. در مرحله بعد با استفاده از دستگاه دی وی دی پلاسما که نوعی دستگاه فرکانس بالاست باعث تبدیل اکسیژن برون سلولی و درون سلولی تا عمق ده میلیمتر در بافت پوست می گردیم .

در موارد خاص مانند رفع چین و چروک های عمق پوستی از دستگاه پلاسما جت سرد آرگون (CAP) که همان پلاسمای آرگون به صورت سرد و در فشار یک اتمسفر است . Cold atmospheric pelasma jet   این دستگاه اختراع سال ۲۰۲۰ توسط دانشمندان ایرانی و با تایید FDA امریکاست ، به کمک این دستگاه باعث تحریک شدید و عمیق در لایه اپیدرم و درم و کلیه سلول های آن در جهت تکثیر سلولی و رفتار طبیعی بیولوژیک در تمام سلول های پوستی از جمله سلول های زایای پوست و سلول های تولید کلاژن می گردیم که باعث یک جوانسازی عمیق و پایدار در سطح پوست می گردد.

در روش POZT در انتهای انجام فعالیت لازم بر اساس بررسی طبی و کارشناسان حرفه ای در انتها از بخور سرد اوزون و ریکلستیشن و ماساژ جوانسازی صورت استفاده میکنیم.

ضایعات پوستی مانند سلولیت ، تغییر رنگ ناحیه ای ، و افتادگی ها از بین بردن خطوط استریا در قفسه سینه ، شکم ، پایین تنه ، با کمک این روش به صورت فاحشی قابل درمان هستند.

در اکثر نقاط دنیا بعد از انجام متد های جوانسازی با القای اکسیژن فعال و استفاده از روغن ها و پروتین ها گیاهی که دارای مقادیر بالایی از ویتامین های محلول در آب (B C B5 ) و ویتامین های محلول در چربی (D E  A ..) باید از کرم ها ، ژل ها ، لوسیون ها ، … که از ترکیبات کاملا گیاهی غنی شده با اکسیژن فعال هستند به عنوان مصرف خانگی (HOME CARE) استفاده میشود.