تهران ، خ ولیعصر، روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۱۷، ساختمان داستو، ط ۵، و ۲۲

علی تارات / مقالات فارسی Ozone products / کرم و ژل و محصولات اوزن( ازون – اوزون – ازن) مکمل درمانی انواع بیماری ها
۷ دقیقه

کرم و ژل و محصولات اوزن( ازون – اوزون – ازن) مکمل درمانی انواع بیماری ها

آنچه می خوانید...

کرم  و ژل اوزن( ازون – اوزون – ازن)  مکمل درمانی انواع بیماری های  پوستی-  پسوریازیس

Ozone Cream and jelly in Dermatitis

تأثیر کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن)  و ژل اوزن( ازون – اوزون – ازن)  روی تمام ناراحتی‌های پوستی مثل سرطان پوست، خشکی پوست پسوریازیس و زخم‌های پوستی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج درخشانی حاصل شده‌است. سایر کاربردهای موضعی این شیوه اعمال آن روی کبودی‌ها، سوختگی‌ها،فیستول‌ها، زخم بستر،گانگرن(قانقاریا)،عفونت،دردهای عضلانی،صدمات ناشی از قرار گرفتن در معرض تابش‌های خطرناک و بهبود سریع‌تر زخم‌ها است. با پیوستن مولکول اوزن( ازون – اوزون – ازن) به ماتریس مولکولی کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن)  های گیاهی مانند زیتون ، جوجوبا و … شما می‌توانید اوزن( ازون – اوزون – ازن) را به طور موضعی به ضایعات،بریدگی‌ها، عفونت‌ها،اسکارها، زخم‌ها و موارد دیگر اعمال کنید. قابلیت‌های درمانی این شیوه شگفت انگیز است. اگر شما نیز ضایعه خارجی چشمگیر و یا عفونتی دارید که به درمان پاسخ نمی‌دهند،استفاده از کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن)  زیتون اوزن( ازون – اوزون – ازن)ه را به طور جدی مدنظر قرار دهید و از نتایج آن بهرمند شوید .وقتی از کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن)  اوزن( ازون – اوزون – ازن)  برای درمان بریدگی‌ها،کمبودی‌ها و سایر مقاصد بهبودی و درمانی استفاده می‌شود، نتیجه بسیار خوبی عاید می‌گردد.

ترمیم زخم های مختلف با کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن) Ozone Cream

کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن)  اوزن( ازون – اوزون – ازن)  از مدتهای طولانی برای ترمیم زخم ها در سرتاسر جهان استفاده می شود و مواد تشکیل دهنده آن کاملا گیاهی می باشد که تشکیل شده از کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن)  های گیاهی خالص ، که با اتم اکسیژن فعال به اشباع رسیده است که کاربرد های حیرت آوری در بازسازی و ترمیم پوست دارد گزارش پزشکان مختلف در سرتا سر جهان نشان می دهد ژل و کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن)  اوزن( ازون – اوزون – ازن)  نقش بسزایی در سرعت بخشیدن به روند درمان ضد قارچ ، ضد ویروس، ضد باکتری ، کاهش درد ، کاهش التهاب ، بهبود جریان خون ، بهبود بافت سلولی و افزایش اکسیژن به پوست و جذب آن توسط منافذ پوستی و وارد شدن به سیستم گردش خون را دارد . از این رو به راحتی می توان از آن برای ترمیم انواع زخم های نقاط مختلف بدن استفاده کرد . شما با استفاده از ژل و کرم اوزن( ازون – اوزون – ازن)  اوزن( ازون – اوزون – ازن)  می توانید زخم های عفونی خود مانند زخم بستر- زخم دیابتی – در درمان سلولیت- جوش و آکنه- کک و مک- چین و چروک- پسوریازیس- درمان زخمهای چرکی- رفع سلولیت- زونا- دردهای مفصلی- رماتیسم- واریس- نیش حشرات- و کلیه ضایعات پوستی استفاده کنید .

اکسیژن فعال برای پوستی سالم تر و زیباتر

Active O3 and Beauty Skin                                               

اکسیژن فعال جهت از بین بردن باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها در استخرها و وان های چوبی بزرگ، بسیار موثرتر و مقرون به صرفه تر از سایر مواد ضدعفونی کننده می باشد. در نتیجه، آب شما بسیار تمیز تر و سالم تر می شود و کمتر احتمال می رود باکتری ها و میکروب ها را به افرادی انتقال دهد که در وان حمام می باشند. همچنین بو یا رایحه بسیار بهتری دارد. اکسیژن فعال هیچ گونه باقی مانده شیمیایی را بر جای نمی گذارد بنابراین برای پوست و مو بسیار بهتر است. اکسیژن فعال همچنین می تواند به آب حمامتان جهت سلامت بیشتر و پوست نرم تر افزوده شود. بدین ترتیب باکتری ها و میکروب ها را در پوستتان از بین می برد.

باکتری ها و میکروب ها در روی پوستتان منجر به ناراحتی های پوستی، عفونت و حتی آلودگیهای کثیف می شوند. اکسیژن فعال برای باکتری ها و میکروب ها بی نهایت کشنده و مهلک است. با نابودی این میکروب ها پوست شما سالم تر، براق تر و شفاف تر به نظر می رسد . اکسیژن فعال در واقع عمل باز سازی و جوان سازی پوست را با از بین بردن میکروارگانیسمها انجام می دهد و شما تراوت و شادابی را روی پوست خود خواهید دید .

* بهداشت پوست و موی سر

ویژگیها : حذف کامل شوره پوست و موی سر ، از بین برنده چربی و قارچ پوستی سر، حذف و کاهش خارش و التهاب پوست سر

* بهداشت پا
ویژگیها : درمان و ترمیم ترک پا ، جلوگیری و رفع پوسته شدن پا ، عملکرد فوق العاده در رفع التهاب ، خارش و قارچ ها در پاها

*بهداشت و درمان التهاب زنان و عفونت های واژنی

ویژگیها : رفع کامل عفونتهای قارچی ، از بین برنده قارچ هایی چون کولی پیتیز و لئوکورجیا ، رفع بوی بد و نامطبوع ، کاهش التهاب و خارش پوست و معضلات بالینی و بهبود روند کاهش ویروس هرپس عامل زگیل تناسلی در مردان و زنان

یکی ازعوارض بیماری مرض قند یا دیابت آسیب دیدن جدار رگ ها و ایجاد زخم هایی در بدن بویژه در ناحیه پا می باشد.مکانیسم اصلی درمان زخم های دیابتی, ترمیم آسیب هایی است که به عروق و اعصاب وارد آمده و در این بین اکسیژن فعال توانایی بازکردن رگ ها ، ‌ترمیم و توسعه عروق را دارد.

رساندن مکرراکسیژن نوزادی که توسط دستگاه تولید می شود به ناحیه آسیب دیده ، منجر به ترمیم غیر قابل تصور بافتها خواهدشد.

کاربرد اکسیژن فعال در بهداشت و سلامت کودکان

شستشو با آب حاوی اکسیژن فعال

اسباب بازی های بچه ها متداول ترین روش پراکندگی باکتری ها و میکروبها میباشند که منجر به بیماری و ابتلا به بیماری های واگیردار میشوند . همچنین سرشیشه ها و پستانک ها زمینه بسیار مناسبی برای تکثیر باکتری ها می باشند که می توانند منجر به بیماری هایی ازقبیل اسهال وخرابی دندان های بچه شوند. خرابی دندان یک مشکل جدی برای بچه ها می باشد چون منجر به دندان دردهای اساسی می شود و مشکلاتی را برای جویدن او بوجود می آورد از این رو هضم غذا، صحبت کردن و رشد دندان را با مشکل روبرو می سازد. که این مشکلات را می توان براحتی با شستشو با آب حاوی اکسیژن فعال برطرف نمود .

قابل توجه دیابتی ها

یکی ازعوارض بیماری مرض قند یا دیابت آسیب دیدن جدار رگ ها و ایجاد زخم هایی در بدن بویژه در ناحیه پا می باشد.
مکانیسم اصلی درمان زخم های دیابتی, ترمیم آسیب هایی است که به عروق و اعصاب وارد آمده و در این بین اکسیژن فعال توانایی بازکردن رگ ها ، ‌ترمیم و توسعه عروق را دارد.
رساندن مکرراکسیژن نوزادی که توسط دستگاه تولید می شو د به ناحیه آسیب دیده ، منجر به ترمیم غیر قابل تصور بافتها خواهد شد.
اصولاً در مورد زخم های دیابتیها ، زخم های معمول نیز به سختی معالجه می شوند ، در صورتی که اگر هر روز این زخم ها با آب حاوی اکسیژن فعال شستشو شوند به سرعت معالجه و ترمیم خواهند شد . عملاً استفاده از اکسیژن فعال می تواند جانشین مصرف آنتی بیوتیک ها شده و نه تنها زخم ها را بهبود بخشد بلکه با رساندن اکسیژن به زخم ها عمل رگ زایی را نیز تسریع نماید.

حائز اهمیت اینکه طبق قاعده فوق با خوردن آب حاوی اکسیژن فعال ترمیم زخم معده و اثناعشر و حتی عفونتهای روده نیز فوق العاده سریع بهبود مییابد . و طبق تحقیقات به عمل آمده همچنین آشامیدن آب حاوی اکسیژن فعال باعث کاهش قند خون ، افزایش سیستم دفاعی بدن ، کاهش غلظت خون ، افزایش اکسیژن در سیستم گردش خون و پالایش و سم زدایی بدن میگردد.

اصولاً در مورد زخم های دیابتیها ، زخم های معمول نیز به سختی معالجه می شوند ، در صورتی که اگر هر روز این زخم ها با آب حاوی اکسیژن فعال شستشو شوند به سرعت معالجه و ترمیم خواهند شد . عملاً استفاده از اکسیژن فعال می تواند جانشین مصرف آنتی بیوتیک ها شده و نه تنها زخم ها را بهبود بخشد بلکه با رساندن اکسیژن به زخم ها عمل رگ زایی را نیز تسریع نماید.

حائز اهمیت اینکه طبق قاعده فوق با خوردن آب حاوی اکسیژن فعال ترمیم زخم معده و اثناعشر و حتی عفونتهای روده نیز فوقالعاده سریع بهبود مییابد و طبق تحقیقات به عمل آمده همچنین آشامیدن آب حاوی اکسیژن فعال باعث کاهش قند خون ، افزایش سیستم دفاعی بدن، کاهش غلظت خون ، افزایش اکسیژن در سیستم گردش خون و پالایش و سم زدایی بدن میگردد.

دکتر علی تارات

اکسیژن و اوزون درمانگر (متخصص طب هایپرباریک)
- دانش آموخته دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
- دانش آموخته طب هایپر باریک تحت نظر دانشگاه اکسفورد در دانشگاه عالی پزشکی سنگاپور SGH 
- نویسنده ی دو کتاب با عناوین" اصول طب غواصی" و" مبانی طب هایپرباریک " 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *